بیت فارسی

تکست دیس لاو بنام خاکسپاری

تکست دیس لاو زیبای خاکسپاری

برای نمایش تکست به ادامه مطلب مراجعه کنید

http://up.flbeat.ir/view/634064/7879696098.jpg




ساعت چنده اصن حواست هست؟/ وقتی پیشم بودی بود که همش حواست جمع/ که دیر نشه همش زود برسی خونه/ چقد دلم شکـــست ، کلا حواســــت به اونــــه/ من دلـــــم ،{اتــــک}پارهـ شد تو بند لباست/هه اون رز قرمزتـ حتما آخره کلاســـــه؟/ تو لبت قرمز،من رگ و دستـــــام/{مکث}اون قبلی که صداشو شنیدی،بخدا شیکستا/ صداشو شنیـــــدم،صــــــــــدای هِق هق مادرم/دیـــگه متنـــــفرم از فکــــر و بـــــاورم/ تکــــــراری بودم اما تکـــــرار نمیشــــــم/اون خاطــــــرات لعنتی چرا انکار نمیشـــــــن/ عکســــــاتو دیـدم چقد جلوی لباس تو بازه/این همونیه که با هرزگیـــــــتم میســـــازه/ "زل میزنی چشای کیــ؟؟چشاش که هیــــزه/تو عرق از تنتـــ من اشکـــــــام میریــــزه/ :...کــــِراس...: {به صورت رِگِتون خونده بشه} وقتی قول دادی که صد بار کنــــارم میمونی/ دیگه حرفارو نگم خودت تا تهش میدونـــــــی/ امشب خاکســــپاریته میخام فرامـوشت کنم/ میخـــــام مث خودم یه عمر بی آغوشت کنم/ هر شب به یادت پلکام تا خود صب خیس میشد/ اینقــــد با اون گشتی هر روز چشات هـــیز میشد/ پیش هر کی رســـــــیدی بد گفتی ازم/ مث همیشـــه بگو مگ میشه اصن؟/ :...ورس دوم...: میخام یادت نیوفتم تا سیگار نکشم/سیگار نکشم تا تو نیای به چِشَم/ چشام کور شه تا نبینمت با اون/تنتو باختی شدی هرزع خیلی اسون/ خودتو باختی رد دستاش رو تنت/پیش هر کسی میگه از طعم گردنت/ من اینجوری بودم بگو ترو خدا/تو که قول دادی اصن از هم نمیشیم جدا/ وقتی میری بیرون لباسات تویه چِشن/ترو خدا به خاطره ها بگو بیرون بکشن/ اصن بیخیال تو خوش باش با عشقت/ی روز پشیمون پیشی عکسام میخوره به چِشت/ سخت بود دل کندن ازت تو لباستم کندی؟بخدا یه روز میاد که به اشکاش میخندی/



بیت پیشنهادی

این تکست فوق العاده رو با بیت پیشنهادی میتونید اجرا کنید


میم , خاکسپاری , تکست , تکست دیس لاو , شعر دیس لاو , غمگین , دانلود تکست دیس لاو , دیس لاو , دانلود تکست diss love , diss love text , شعر , ترانه , تکست دیس لاو از , تکست دیس لاو رایگان , تکست دیس لاو سنگین , جملات دیس لاو , دانلود text , دانلود تکست ,



موافقین۲ مخالفین۰
دسته: تکست ,
برچسب ها : , , , , , ,
۱۳۷۸۰ بازدید
admin ..

نظرات

نظرات (۲)

امیر علی
امیر علی در تاریخ ۱۳ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۵۴ در مورد این مطلب گفته: ()
خاکسپاری

معین
معین در تاریخ ۰۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۲۷ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )
لطفا مشخص کنید کجاش پاپ ه کجاش رپ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی